Turinio marketingas – kas tai?

Atgal

Dalijimasis socialiniuose tinkluose skelbiamu turiniu yra neatsiejama šiuolaikinių vartotojų gyvenimo dalis. Visame pasaulyje žmonės siunčia vieni kitiems naujienas ar įdomius straipsnius, dalijasi naudingais ir aktualiais įrašais bei patys tampa turinio apie prekės ženklus kūrėjais. Šiandien turinio marketingas yra vienas svarbiausių aspektų, norint, kad internete prekės ženklas būtų matomas ir šiuolaikiškas, o vartotojai įsitrauktų į kuriamą turinį.

Žvelgiant bendrai, turinio marketingui būdingas vertingo turinio publikavimas, kuriant ilgalaikius santykius su potencialiais ir esamais vartotojais, siekiant pelno. Šioje vietoje reikėtų pabrėžti turinio vertę vartotojams – tai svarbiausias turinio marketingo bruožas. Žinoma, nėra lengva atrasti, kas yra vertingas turinys, todėl dalinamės mokslininkų atrastais vertingo turinio bruožais. Pagal naujausius 2020 metų mokslininkų atliktus tyrimus, turinio marketingas turi bent 7 pagrindinis elementus:

  1. Turinys privalo būti aktualus. Tai reiškia, kad privaloma skelbti tik naują ir aktualią informaciją. Pavyzdžiui, prekių ženklai prekiaujantys automobilių dalimis Facebook soc. tinkle neturėtų skelbti kačiukų ar kitų gyvūnėlių linksmų vaizdelių – akivaizdu, kad jų vartotojai tikisi ko kita. Taip pat reikėtų nepamiršti, kad turinys turi atliepti šiuo metu rinkoje ir pasaulyje vyraujančias temas ir tendencijas, būti naujas tiek mintimi, tiek šiuolaikišku atvaizdavimu.
  2. Informatyvumas potencialiems klientams parodo įmonės žinias, įgūdžius ir procesus, kurie naudojami gaminiams ir paslaugoms sukurti. JAV turinio agentūros „Conductor“ atliktais tyrimo duomenimis, jei klientų kelionė pardavimo kanalu prasideda nuo edukuojančio turinio, jie 131 proc. labiau linkę pirkti. Taigi, nepamirškite faktų, naujienų, išsamių aprašymų ir paaiškinimų, kurie susiję su Jūsų įmonės veikla ir produktais.
  3. Patikimumo užtikrinimas padeda išlaikyti pozityvią prekės ženklo reputaciją. Būtent dėl patikimumo stokos bet koks turinys gali tapti nereikšmingu, o įmonė prarasti vartotojų pasitikėjimą. Būkite sąžiningi ir atidūs ne tik prieš vartotojus, bet ir prieš pačius save.
  4. Vertė, vertė ir dar kartą vertė! Pagrindinis turinio marketingo elementas. Vertingas turinys apeliuoja į potencialių klientų poreikius ir atskleidžia, kaip prekės ženklo prekės ar paslaugos gali padėti išspręsti jų problemas. Pabandykite atsidurti vartotojo vietoje ir pagalvokite, ką sužinoti būtų vertinga jiems.
  5. Naujai sukurtas turinys. Unikalus, niekur neskelbtas turinys yra ne tik įdomesnis ir įtraukesnis vartotojams, tačiau ir geriau vertinamas Facebook algoritmų. Specialūs robotai, identifikavę, kad Jūsų paskelbtas turinys yra unikalus, jį rodo daugiau kartų, nei pasidalintą – kažkur jau girdėtą ir matytą turinį. Vartotojai yra išlepinti, jiems nuolat reikia ko nors unikalaus.
  6. Emocijas keliantis turinys. Efektyvaus turinio vienas iš komponentų yra tai, kiek emocijų jis sukelia vartotojams. Didesnė tikimybė, kad klientai imsis veiksmų (pirks, dalinsis, registruosis ir t.t.), kai turinio sukeltos emocijos bus aukščiausiame lygyje. Pavyzdžiui, žmonės kur kas dažniau dalinasi straipsniais, kurie juos supykdo, sukelia baimę ar pradžiugina, nei tais, kurie nesukelia jokių emocijų.
  7. Sumanus turinys (angl. smart content) gali būti dar viena turinio marketingo sudedamoji dalis. Jis yra sukurtas taip, kad vartotojams būtų teikiama aktualesnė ir suasmeninta patirtis – tokia, kokios negali suteikti statinis turinys. Pavyzdžiui, reklamose automatiškai sugeneruojamas vartotojo vardas, taip sukuriant artimesnį ryšį.

Taigi, svarbu kurti vertę vartotojui, kurti ir testuoti šiuos turinio marketingo elementus ir būtinai matuoti rezultatus. Toks nenutrūkstamas procesas padeda pasiekti efektyviausius rezulatatus. Mes galime Jums padėti prekės ženklui sukurti efektyvią turinio marketingo strategiją. Susisiekite!