Facebook įrašų kiekis per savaitę – kada yra gana?

Atgal

Tai vienas dažniausiai iškylančių klausimų pradedant dirbti su Facebook komunikacija. Egzistuoja įvairių strategijų, kurias galima taikyti turint skirtingus marketingo tikslus.

Svariausia – pastovumas

Tai viena dažniausiai taikomų strategijų. Tai reiškia, kad labai svarbu įrašus soc. tinkluose skelbti nuosekliai, kad jūsų sekėjai nuolat matytų jūsų prekės ženklą (veiktų remarketingo, naujų sekėjų paieškos kampanijos ir pan.). Tokiu atveju nuolat palaikomas ryšys, prekės ženklo fanai patenkina smalsumą gaudami vis naujos informacijos, o nauji sekėjai užėję į paskyrą mato nuolat atnaujinamą informaciją. 

Tačiau šios strategijos trūkumas, kad tai reikalauja nemažų nuolatinių finansinių ir žmogiškųjų išteklių.

Įrašų kiekis, juos skelbiant pastoviai

Tai priklausys nuo jūsų turimo biudžeto reklamai. Mūsų rekomenduojamas minimalus įrašų skaičius – 1 įrašas per savaitę. Rekomenduojamas maksimalus įrašų skaičius – 1 įrašas per dieną.

Šių rekomendacijų diapazonas didelis, tad daugeliui kyla klausimas, kaip pasirinkti optimalų sprendimą. Mūsų patarimas – pirkite reklamą kiekvienam skelbiamam įrašui. Jeigu negalite to padaryti visiems įrašams, vadinasi jų yra per daug arba jie nėra tokie tikslingi ir kokybiški, kad būtų verti pirkti papildomą sklaidą. Deja, Facebook’e nemokamos reklamos praktiškai nebeliko, organiškai (nemokamai) įrašus pamato vidutiniškai tik apie 6 proc. visų puslapio sekėjų, todėl labai svarbu – mokama reklama.

Geriau mažiau, bet kokybiškų įrašų

Taigi, jeigu jūsų turimas reklamos biudžetas nėra itin didelis, daug labiau apsimoka kurti mažiau įrašų (pvz. 1 per savaitę), bet jį parodyti kuo didesniam kiekiui jūsų tikslinės auditorijos, tai reiškia – daugiau pinigų išleisti reklamai. Taip jūs savo finansus ir energiją išnaudosite tam, kad jūsų prekės ženklą pamatytų, o ne tam, kad turėtumėte daug įrašų, kurių beveik niekas nemato. 

Ypatingai tai aktualu, jei dirbate su reklamos agentūra ar kitais specialistais, kuriems už turinio kūrimą mokate pinigus. Tokiu atveju visada siūlome įsivaizduoti, kad Facebook įrašas yra skrajutė. Už skrajutės dizaino sukūrimą sumokate dizaineriui (Facebook įrašo atveju – agentūrai), o skrajučių spausdinimo tiražas tai lyg Facebook mokama reklama: kuo daugiau atspausdinsit skrajučių, tuo daugiau auditorijos pasieksit. Juk jūs nekuriate 30 skirtingų skrajučių variantų, kad kiekvieną iš jų parodytumėte nedideliam skaičiui žmonių, kurie jau mėgsta jūsų prekės ženklą. Labiau apsimoka sukurti mažiau skirtingo, tačiau kokybiško turinio ir jį parodyti tiksliniams klientams, kuriems būtų įdomu ir naudinga.

Kitokia strategija – sprintas

Kartais taikoma ir kitokia reklamos strategija – kai sukuriama daug reklamos per trumpą laiką, ir po kurio laiko komunikacija nutrūksta arba palaikoma minimaliai. Tokią strategiją siūlome taikyti prekės ženklo ar naujo produkto įvedimo į rinką stadijoje. Taikant šią strategija įrašų kiekis per mėnesį gali svyruoti nuo 20 iki 30 įrašų ar dar daugiau.

Kai prekės ženklas yra nežinomas, toks reklamos kiekis apskrieja rinką kaip naujiena, apie kurią visi kalba. Tokiai strategijai geriausia pasitelkti integruotą komunikaciją ir tuo pačiu reklamuotis pasitelkiant nuomonės formuotojus (influencerius), spaudą, radiją ir kitus sklaidos kanalus. Po tokios intensyvios kampanijos galima šiek tiek sustoti ir rinktis minimalią palaikančią komunikaciją arba kuriam laikui ją visai sustabdyti. 

Žiūrint iš ilgalaikės perspektyvos, sprinto strategija gali kainuoti panašiai tiek, kiek pastovi, tik visos lėšos bus investuotos per itin trumpą laiką, kai pirmuoju atveju – padalintos ilgoje perspektyvoje ir panaudojamos po truputį. 

Tokios reklamos strategijos privalumas, kad per trumpą laiką stipriai padidėja žinomumas, atsiranda pastovių prekės ženklo fanų, sugrįžtančių klientų. Trūkumas – rizika, kad neturint laiko atlikti testavimo kampanijų, dalis biudžeto bus išleista ne taip tikslingai, kaip galėtų būti ilgalaikėje perspektyvoje (kai nuolat testuojamos auditorijos, vizualai ir pan.). Taip pat tokia strategija reikalauja turėti didelį biudžetą vienu metu.

Kiekvienas atvejis reikalauja skirtingos strategijos

Egzistuoja ir daugiau strategijos modelių, kuriuos taikome retesniais atvejais. Kokią strategiją pasirinkti jūsų prekės ženklui priklauso nuo daugybės faktorių, tokių kaip jūsų biudžetas, siekiamas rezultatas, turima patirtis (praeityje leistos reklamos), prekės ženklo rinkos specifika ir pan. Mes turime patirties ir galime padėti atrasti geriausius sprendimus atsižvelgiant į jūsų individualią situaciją. Susisiekite.