Įvaizdžio kūrimas

Atgal

Esamo įvaizdžio ir situacijos įvertinimas yra pirmas mūsų žingsnis, pradedant dirbti su naujais klientais. Geras įvaizdis nebūtinai reiškia prabangą, ryškias ar madingas spalvas, bendravimą su žymiais influenceriais ir pan. Kiekvienam prekės ženklui svarbu atrasti savo identitetą, atsižvelgiant į puoselėjamas vertybes, ilgalaikius tikslus, šiuolaikines tendencijas ir žinoma – tikslinę auditoriją.

Mes padedam klientams suprasti, koks prekės ženklo įvaizdis būtų tinkamiausias ir tai įgyvendiname. Taip pat dirbame ir su naujais prekių ženklais, kai įvaizdį reikia sukurti nuo pradžių. Tai ilgas ir atsakingas procesas, į kurį įtraukiami įmonės vadovai, darbuotojai bei visa mūsų komanda. Dirbame tol, kol atrandame tokį prekės ženklo įvaizdį, kuris atitinka įmonės vidinę kultūrą bei džiugina mūsų klientą.