Remarketingas

Atgal

Tikriausiai kiekvienas interneto vartotojas yra patyręs prekės ženklų reklamų „persekiojimą“ vos tik pasidomėjus kokia nors preke ar paslauga. Žvelgiant iš kliento perspektyvos, šis persekiojimas dažnai erzina, tačiau pažvelgus iš prekės ženklo pusės – remarketingas atneša pačius geriausius rezultatus. Taip yra todėl, kad reklama nukreipiama konkrečiai tam žmogui, kuris yra tikrai potencialus tokios prekės ar paslaugos klientas.

Remarketingą, arba kitaip sakant, retargetinimą Facebook ar Instagram socialiniuose tinkluose galime panaudoti ir Jūsų prekės ženklui. Tai reiškia, kad galime nukreipti specialią reklamą (pavyzdžiui – specialią nuolaidą), žmogui, kuris buvo įsitraukęs į Jūsų Facebook, Instagram, LinkedIn ar svetainės turinį. Soc. tinklų algoritmai fiksuoja klientų veiksmus, net jei jie nepaspaudžia „like“ ar kitų emocijų, tačiau, pavyzdžiui, paspaudžia „skaityti daugiau“ ant įrašo, pasididina nuotraukas ar tiesiog užeina į Facebook ar internetinį puslapį. Taigi, galime „pagauti“ šiuos žmones, kurie per pastaruosius metus (arba trumpiau, jei reikia) buvo įsitraukę į Jūsų turinį.

Mes šią priemonę naudojame atsakingai ir visada atsižvelgiame į komunikacijos planą. Remarketingu mes stengiamės neerzinti prekės ženklo klientų, todėl naudojame jį saikingai – tiek, kiek reikia paskatinti priimant sprendimą pirkti.