Remarketingas

Atgal

Tikriausiai kiekvienas interneto vartotojas yra patyręs didelių prekės ženklų „persekiojimą“ reklamomis, vos tik pasidomėjus kokia nors preka. Žvelgiant iš kliento perspektyvos, šis persekiojimas dažnai erzina, tačiau pažvelgus iš prekės ženklo pusės – remarketingas atneša pačius geriausius rezultatus. Taip yra todėl, kad reklama nukreipiama konkrečiai tam žmogui, kuris yra tikrai potencialus tokios prekės ar paslaugos klientas.

Remarketingą, arba kitaip sakant, retargetinimą socialiniuose tinkluose Facebook ar Instagram galime panaudoti ir Jūsų prekės ženklui. Tai reiškia, kad galime nukreipti specialią reklamą (pavyzdžiui – specialią nuolaidą), žmogui, kuris buvo įsitraukęs į Jūsų Facebook turinį. Facebook ir Instagram algoritmai fiksuoja klientų veiksmus, net jei jie nepaspaudžia like ar kitų emocijų, tačiau pavyzdžiui, paspaudžia „skaityti daugiau“ ant įrašo, pasididina nuotraukas ar tiesiog užeina į Facebook ar internetinį puslapį. Taigi, galime „pagauti“ šiuos žmones, kurie per pastaruosius metus (arba trumpiau, jei reikia) buvo įsitraukę į Jūsų turinį.

Mes šią priemonę naudojame atsakingai ir visada atsižvelgiame į komunikacijos planą. Remarketingu mes stengiamės neerzinti prekės ženklų klientų, todėl naudojame jį saikingai – tiek, kiek reikia informacijai perduoti, priimant sprendimą pirkti.