Geriau investuoti į turinio kūrimą ar reklamos biudžetą?

Atgal

Kol vienos agentūros teigia, kad svarbiausia – kūrybinė idėja ir jos išpildymas, kitos – kad rezultatų pasiekti galima tik dirbant su mokama reklama ir vizualo grožis nėra svarbu, tuo tarpu mes – nepritariam nei vienai iš jų ir turime savo nuomonę. 

Organinis pasiekiamumas

Pirmiausia pakalbėkime apie pirmąjį variantą, kai socialiniuose tinkluose prekės ženklas auditoriją bando nustebinti iki tobulumo paruoštais maketais. Iš principo – žmonės mėgsta grožį ir į tai orientuotis nėra blogai. Tačiau be mokamos reklamos šiandien soc. tinkluose to grožio praktiškai niekas nemato.

Šiandien Facebook įrašus vidutiniškai pamato apie 6% visų Facebook puslapio sekėjų. Taigi, jei puslapis turės 1000 sekėjų, įrašą vidutiniškai pamatys apie 60 žmonių. Akcentuojame žodį – PAMATYS. Tai nereiškia, kad sureaguos (nusipirks, nueis į puslapį, įsidėmės ir pan.) –  jis bus tiesiog parodytas ant to žmogaus Facebook sienos. Taip pat šie žmonės yra fanų auditorija – tai reiškia, kad apie jus jau yra girdėję ir iš jūsų galbūt yra pirkę. 

Šie skaičiai reiškia, kad organinio (nenaudojant Facebook mokamos reklamos) pasiekiamumo – praktiškai nelikę. Natūralu, kad Facebook ir Instagram stengiasi apmokestinti prekės ženklus už naudojimąsi jų platforma. Taigi, šiuo atveju, išleidę didelius pinigus, kad kas nors sukurtų gražius socialinių tinklų įrašus, jūs pralošite – jie nebus pamatyti potencialių jūsų klientų, jei nepirksite reklamos.

Besikeičiančios grožio tendencijos

Vartotojų įpročiai nuolatos keičiasi, o Z karta, užaugusi su išmaniaisiais įrenginiais jau kitaip vertina grožio suvokimą. Vis dažniau kalbama, kad jau dabar dalis visuomenės atmeta gražius vaizdus, identifikuodami juos kaip reklaminį šlamštą. Ateityje šis fenomenas gali tik dar labiau išryškėti, todėl socialiniuose tinkluose bus svarbu ne dirbtinės šypsenos ir gražūs atspalviai, o TIKROS istorijos, REALŪS vaizdai, be jokių filtrų ir photoshop’ų. Mes jau šiandien stengiamės atrasti balansą tarp estetikos ir tikrovės, bei ieškome, kuris sprendimas labiau veikia kiekvieno prekės ženklo tikslinę auditoriją.

Mokamos reklamos galimybės

Dirbant su mokama reklama atsiranda galimybė už gana nedidelę kainą pasiekti efektyvių rezultatų. Čia atsiranda remarketingo (pakartotinės reklamos) galimybė, naujos auditorijos sukūrimas pagal tam tikras demografines savybes, pomėgius ar elgseną. Už  kelis ar keliasdešimt eurų jau galima pasiekti plačią tikslinę auditoriją.

Tačiau dirbant su mokama reklama neužtenka vien tik išmanyti reklamos užstatymo subtilybes. Komunikacijos vizualinis identitetas pirmiausia formuoja įvaizdį, sudaro pirmąjį įspūdį, gali paskatinti pirkti ar priimti kitą sprendimą, paskatinti atkreipti dėmesį ar įsidėmėti prekės ženklo pavadinimą. Vizualinis vaizdas veikia pasąmoniniame lygmenyje ir jei bus nekokybiškas – klientas gali vizualą sutapatinti su paslaugų kokybe ir identifikuoti jas kaip žemos klasės. Todėl čia kyla grėsmė pralaimėti konkurencinę kovą bei suformuoti netinkamą savo prekės ženklo įvaizdį.

Aukso viduriukas

Taigi, remdamiesi savo patirtimi ir žiniomis, patariame ieškoti pusiausvyros. Pripažįstame teksto, dizaino bei reklamos idėjos galią, tačiau suprantame, kad gražus turinys nieko vertas, jei lieka gulėti stalčiuje. Parodyti tinkamą reklamą, tinkamai auditorijai, tinkamu laiku – tai svarbiausia kiekvienos dienos misija.

Prireikus pagalbos su reklama socialiniuose tinkluose – visada galite kreiptis į mus.
Mūsų kontaktus rasite čia. 

Jūsų reklamos partneriai – Go Bold komanda